שלום, אני ואשתי נכים בני 73 ו-76 שבבניין שגרים בתל אביב רוצים לעשות פינוי בינוי. שאלתי: האם עם קבלת היתר בניה הדיירים מחויבים לעבור לשכירות, בגילנו יכולים על פי חוק לדרוש מהיזם לרכוש לנו דירה חלופית באיזור שלנו שמחירה יהיה כמחיר הדירה העתידית שלנו בגמר הבניה. תודה

לא. אין זכויות (נכון להיום) מיוחדות למבוגרים בתמ"א 38/2. רק בפינוי בינוי יש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם רק נחתם הסכם תמ"א כעת ועדיין אין החלטת ועדה להיתר אז ייקח קצת זמן. הרבה יותר מחצי שנה עד לתחילת עבודות. מכל מקום ראוי להודיע לשוכר על מנת שישקול את צעדיו בתום תקופת השכירות. בהצלחה...
המשך תשובה