הדירה שלי עוברת שיפוץ תמ"א. הדיירים שמשכירים רוצים לעזוב בטענה שהדירה לא ראויה למגורים ומסוכנת לילדים שלהם. הם ידעו שהדירה עוברת שיפוץ, כתוב בחוזה, וכן, האריכו לשנה נוספת. מן הסתם יש עבודות שמלוות ברעש לכלוך ואי נוחות. השאלה מה זה ראוי למגורים במקרה של תמ"א ?
שלום רב,
אני מניח שמדובר על דירה ישנה שהבניין עובר בה שיפוץ.
נושא לא ראויה למגורים צריך להיבחן ברמה של דירה שאין בה מים או חשמל או מסוכנת ברמה הביטוחתית.
בברכה,
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. אם יש ליווי מלא לפרוייקט, כלומר רכושי הדירות יקבלו ערבות או פוליסת ביטוח עפ"י המכר- מצבכם טוב . 2. לא אמרת מיהו המשלים הון. אם מדובר באותה קרן שנותנת את השיעבוד הראשון אז בכלל לא אמורה להיות בעיה....
המשך תשובה