שלום רב, בבניין בוצע תמ"א 38. במהלך הסכם התמ"א הדיירים הישנים חתמו מול הקבלן שהמקלט שייך רק להם והדיירים החדשים לא שותפים. הדירים הישנים החליטו להציב מחסני כתר במקלט רק לדירים הישנים ולהפוך מקלט שיתופי למקום אחסנה רק לדירים הישנים. האם זה חוקי? הקבלן החתים בחוזה את הדירים החדשים שהמקלט שייך לישנים לא בטוח שכולם הבינו את זה.

חוקי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כדאי שתצטייד בחוו"ד שאכן הסתימה היא כתוצאה מעבודות התמ"א. אם כדאי לך או לא כדאי זה החלטה שלך עם עצמך. יש לך סיכוי טוב אם תהיה לך חוו"ד תומכת...
המשך תשובה