עו"ד אשר הביא עסקת תמא פינוי בינוי. ואחד מבני המשפחה גם מפקח בניה. האם יש ניגוד עניינים אם אחד מבני הזוג עו"ד שמייצג את הדיירים והשני מפקח דיירים?

לא בדיוק הבנתי את היחסים המשפחתיים
אם העו"ד דיירים ומפקח הדיירים באותו צד של ייצוג הדיירים אז איני רואה בעיה ובלבד כמובן שהדברים שקופים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם הליקויים הם משמעותיים ויש בהם כדי להוות עילה לסירוב, אז תלכו עם זה עד הסוף כלומר שהדברים יתבררו בלשכת המפקחת. אם מדובר רק בשיפור תנאים - אז הדרך היא בניסיון לשיח עם היזם ותלוי ברצונו הטוב של היז...
המשך תשובה