עו"ד אשר הביא עסקת תמא פינוי בינוי. ואחד מבני המשפחה גם מפקח בניה. האם יש ניגוד עניינים אם אחד מבני הזוג עו"ד שמייצג את הדיירים והשני מפקח דיירים?

לא בדיוק הבנתי את היחסים המשפחתיים
אם העו"ד דיירים ומפקח הדיירים באותו צד של ייצוג הדיירים אז איני רואה בעיה ובלבד כמובן שהדברים שקופים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה היא כן. החתימה היא אישית של כל בעל דירה. כל בעל דירה יכול להחליט אם ההסכם טוב עבורו ואם כן לקבל החלטה לחתום- חוקי לחלוטין...
המשך תשובה