שלום רב, אנחנו לקראת פרויקט תמ"א 38/2 פינוי בינוי יש כבר יזם שהציע הצעתו ואנחנו בשלבי בחירת עו"ד מייצג. שאלתי, מכיוון ששכ"ט משולם ישירות לעו"ד ע"י היזם האם שכ"ט העו"ד צריכה לעבור דרכינו (הנציגות) או ישירות ליזם ? עו"ד 1 העביר שכ"ט ישירות ליזם עו"ד 2 מתנגד להעביר ישירות ליזם ורוצה להעביר לנו. בטענה שזו עבירה על כללי האתיקה שלכם. מהיא הדרך הנכונה ? תודה רבה על תגובתיך
שלום רב,
הדרך הנכונה היא חתימה של הסכם שכ"ט בין עורך הדין לבעלי הדירות. חשוב שההסכם יפרט בדיוק את הסכום המשולם לעורך הדין ואת השלבים. כמו כן יש לוודא שעורך הדין שלכם לא מרוויח ממכירת דירות היזם.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מניח שהקטנת התמורות הינה תוצאה של תכנון שלא אושר ע"י העיריה ולא מסיבה אחרת. עליך לקרוא את ההסכם שחתמת עליו ולבחון על פיו כיצד ההסכם מתייחס לסוגיה שתיארת. בהצלחה...
המשך תשובה