שלום, רציתי לדעת אם יש לי 2 דירות בבניין שרוצים לעשות בו תמ"א 38 או פינוי בינוי, האם החתימה שלי נחשבת כחתימה 1 (כי אני בן אדם אחד מתוך הדיירים) או 2 כי יש לי 2 דירות בבניין? חשוב לצורך חישוב אחוז ההסכמה לתמ"א

2 חתימות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם אתה מתכוון ליפווי כוח שנחתם בשלב החתימה על הסכם התמ"א אז ככלל יפוי כוח הוא לא משהו שאוסר אלא רק נותן סמכות למקבל יפוי הכוח. ייפוי כוח אמור לכסות את כלל המקרים כדי להימנע מן הצורך לחזור ולקבל הסכמות...
המשך תשובה