שלום במסגרת תמ"א, אמור להתבצע הרחבה של הנכס שלי על פי תכנית על ידי תוספת שטח . בפועל הסתבר שהקבלן בנה את הקירות של ההרחבה כך שיש סטיה הגורמת להקטנה בשעור עד 9% במידות האורך והרוחב, כאשר ההסכם מאפשר עד 5% סטייה. אילו אמצעים עומדים לרשותי בכדי לגרום ליזם לבנות בהתאם לתכנית? תודה
שלום רב,
אינני מכיר את הוראות ההסכם עליו אתה חתום ובייחוד בכל הקשור לסטייה ולהפרת הסכם. אמליץ להתייעץ עם עו"ד אשר מייצג את הדיירים בנושא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין כאן שאלת "מגיע" . אם חייבים את ההסכמה שלך ובלעדיך אין פרוייקט אז השווי שלך הוא השווי המקסימלי שניתן לתת כדי לאפשר פרוייקט מבחינה כלכלית ואם אפשר לייצר פרוייקט גם בלי הסכמה שלך אז השווי שלך הוא כשו...
המשך תשובה