האם נדרש חתימות כל בעלי הבניין על ייפוי כוח בלתי חוזר לצורך רישומי הערות אזהרה לטובת הקבלן או רוכשי הדירות החדשות, או שדי ברוב הדרוש לפי החוק לצורך קידום הפרויקט?

נדרש גם וגם. גם חתימת רוב דיירים על הסכם וכם חתימה על יפוי כוח, לתכנון, לקידום, לרישום הערות, לתביעות סרבנים, למיסוי ויפוימכוח נוסף לרישומים וכו'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הבדל בין חניה ובין הדירה עצמה. בהכרח פרוייקט של תמ"א 38 פוגע בזכות הקניין של כל אחד ואחד מהבעלים שהרי מנצלים זכויות בניה, לעיתים אוטמים חלון בדירה, לעיתים נאלצים גם להיכנס מעט לתוך הדירה בגלל אילו...
המשך תשובה