כבעל מרכז מסחרי קטן המשותף עם מגורים ,הקבלן לא משתף אותי בתכנון המתחם לא מתייחס לשוני וכל הצעתו להמיר את זכויות המסחר למגורים. ראוי לציין שהמתחם הוא פינוי ובינוי בהליך שינוי תבע. נוסף לכך אני מעל גיל 70 האם ניתן לבקש תשלום בשווי הנכס לאחר הליך התמא.

אפשר לבקש, היזם לא חייב להסכים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם דייר מתנגד ויש צורך לנקוט כנגדו הליכים משפטיים אז יכול להיות שהדייר המתנגד יצטרך לשלם את העלות של ההליך המשפטי כלומר עורך הדין של היזם שהגיש את התביעה והוצאות משפט וכו`. לעיתים יש מנגנונים של בח...
המשך תשובה