שלום, שמאי מטעם העיריה ביקר בנכס והגיש היטל השבחה לבנין שלנו - בנין ברובע 3 העומד בפניי תמ״א חיזוק. רציתי לשאול האם זה הגיוני / חוקי- להבנתי היטל השבחה מוטל על תמ״א הריסה ובניה. תוכל בבקשה להסביר / להבהיר את הנושא? תודה!
שלום,
סוגיית היטל ההשבחה בפרוייקטי תמ״א 38 הינה מורכבת. המקרה המתואר על ידך מצדיק בהחלט פניה לייעוץ פרטני. נשמח לתאם פגישת יעוץ פרטנית. בברכה. עו״ד דן הלפרט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. אין חשש ממשקיעים בחברה. 2. על החברה להראות חוסן, ניסיון, דוח איתנות כלכלית, דוחות מחברות הדירוג 3. רצוי שאת הבדיקה תעשו עם עו"ד מנוסה בתחום 4. כמובן שתנאי לפרוייקט זה ליווי בנקאי מלא...
המשך תשובה