ביום שהיזם קבע שלט 38 בבינין הדייר שלי ברח דיברתי עם היזם והבטיח לפצות אותי על השכירות ולא מקיים הבטחתו מה באפשרותי לעשות בתודה ושבת שלום
שלום רב,
ראשית התנצלותי על העיכוב במענה אשר נבע מהעובדה שנעדרתי מעבודה לאור חופשה.
לשאלתך - האם ישנו הסכם ביניכם? להבנתי לא ולכן קשה לי לראות איך תצליח להוכיח את תביעת דרישתך
בברכה
גיא פרבמן, עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לקרוא הוראות ההסכם כדי להבין אם מגיע לך או לא מגיע לך ובאילו תנאים. אם ההסכם שותק תוכלי לפנות לקבלן בכתב ואם יסרב תוכלי להגיש תביעה בבימ"ש לתביעות קטנות או אצל בורר, אם יש סעיף בוררות. בהצלחה...
המשך תשובה