בפרויקט תמא 38 האם אפשר לרשום הערת אזהרה לטובת הבנק , על מנת לקבל הלואה לצורך מימון בניה על הגג ? האם יש בעיה לדיירים שיש להם משכנתא על הדירה לכתוב הערת אזהרה על הגג ? בתודה מראש רונן
רונן שלום,
נכון להיום לא ניתן לקבל ליווי בנקאי המסמתמך על הערת אזהרה על חלקת הרכוש המשותף. הבנקים דורשים ליצור יחידה רישומית חדשה ועצמאית לשם כך.
לשאלתך השניה, יש צורך לקבלת את הסכמת הבנקים למשכנתאות לביצוע העסקה, לרבות לעניין רישום הערת האזהרה.
בברכה,
קרן כהן בלחרסקי, עו"ד
מנהלת הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בתמ"א ניתן לקבל עד 25 מ"ר בפטור ממס. אם אתה מקבל יותר, אתה עלול להיות מחוייב במס. רצוי וראוי להיכנס למו"מ עם היזם לגבי האפשרות הזו והאם היזם ייקח על עצמו את חיוב המס. בהצלחה...
המשך תשובה