הי,אני מתגוררת בבניין בו מתבצע תמא הדירה שלי נמצאת בקומה רבעית(אחרונה) כבר מתחילת העבודה נגרמים לדירה שלי נזקים כגון קדיחת חורים בגג ללא התרעה מוקדמת שבירת חלק מהגג במטבח ביטול חלון בחדר שינה והסבתו לקיר ודברים כגון אלה. הדברים הנ"ל כפי שציינתי נעשים כאשר אני לא בבית ובזמן שלי אין מושג שהפועלים בעצם "חודרים" לביתי. האם מגיע לי פיצוי על עוגמת הנפש שאני עוברת? האם הקבלן מחוייב להודיע לי בכדי שאוכל להיערך בהתאם שיבוצע נזק לדירתי ולתכולתו? כמו כן מה זמן הסביר שהקבלן מחוייב לתקן נזקים אלה
שלום רב,
לצורך מתן תשובה לנושא יש לבחון את ההסכם עליו חתמתם
אך מבלי כל קשר מין הסתם היזם חייב להתריע בכל הנוגע לעבודות חריגות או מסוכנות
בכבוד רב ובברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המועד הקובע הוא יום חתימת הדייר הראשון (2016). עדיין לא מוכרת לנו הנחיה פורמלית המאשרת שניתן לתת ההטבות גם למי שמלאו לו 70 או 75 ביום ההיתר ולא ביום חתימת הדייר הראשון אם כי בהרצאות ששמענו מבכירים בר...
המשך תשובה