אני אדם דתי ובסוכות יושב, אוכל וישן רק בסוכה וכמוני רוב השכנים בבנין. בשל עבודות התמ"א אין באפשרותי לבנות סוכה במקום סביר (רק במרחק גדול ולא נוח מדירתי). בשנה זו עקב הקורונה גם הרעיון להתארח אצל קרובי משפחה לא קיים. האם מצב זה גורם שאי אפשר לקיים בימים אלו אורח חיים נורמלי ועקב כך החברה המבצעת את התמ"א מחויבת לדאוג לפתרון ראוי לדיירים לימי הסוכות? תודה רבה

אם לא נרשם במפורש בהסכם התשובה היא לא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. מייד לאחר שנחתם הסכם היזם מתחיל לעבוד על תכנון. יש עיריות שזה הולך זריז יותר כמו ת"א ברובעים 3 ן - 4 ויש עיריות שזה לוקח יותר זמן. יש ערים, שעל מנת למצות את הזכויות יש להכין קודם להיתר, תב"י (בנ...
המשך תשובה