שלום לך. תוכל לסייע לי בנוגע לסוגייה: 1. מה הרוב הדרוש לביצוע תכנית תמ"א 38/1 ותמ"א 38/2 בבניין משרדים (לא מגורים). 2. כמו כן, האם בית המשפט יכול לחייב "דייר סרבן" בבניין משרדים , כמו שהוא רשאי במקרה שמדובר בבניין מגורים ? אודה מאוד לעזרתך

אין תמ"א בבניין משרדים. היה רצון, היתה כוונה , לא עבר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. תמ"א 38/2 נדרש 80%. פינוי בינוי 66%. 2. ניתן עקרונית. עם זאת אם בניין מספר 3 נבנה על 2 החלקות או שיש זליגה מחלק הלחלקה נדרש פיתרון מתקדם יותר (בדר"כ תב"ע)...
המשך תשובה