שלום , שאלתי היא בנושא תמא 38 ,2 . הריסה ובניה מחדש מכורח תבע מאושר 7 יחידות מכורח תמא מאושר 9 כלומר תוספת של 2 יחידות . האם המע"מ החל על הקבלן בעסקה כזו הוא כעסקת קומבינציה רגילה או שעל דירות התמא לא ישולם המעמ תודה
שלום רב,
הוראות מע"מ קובעות פטור ממע"מ בגין העבודות שמבוצעות עבור הבעלים. העניין שפטור ממע"מ אינו מקנה ליזם כל יכולת לקיזוז התשומות ששולמו ע"י היזם.
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. עפ"י פסיקה של בימ"ש- כן יש צורך. 2. לא חושב. תוכל לדרוש ביטול המכירה או ביטול הסכם התמ"א אבל אם נשארת בהסכם , יגידו לך שהסכמת ואני מתקשה למצוא כאן עילה לתביעה "אישית" נגד בעלי המניות של היזם הראשו...
המשך תשובה