שלום, במסגרת תמ"א 38 הותקנה דלת כניסה לבית. ממש דקה לאחר ההתקנה ראיתי ציפוי הניילון פגום וכן שיש שריטה עמוקה בדלת עצמה (הכל בחלק הדלת הפנימי). קראתי למנהל העבודה מייד והוא מאשר את דברי. מאז עברו מספר שבועות והם מוכנים לתקן הדלת, לרבות ציפוי הניילון, כך שלטענתם לא יראו כלום. האם הם חייבים להחליף לי דלת או רק לבצע תיקון?

לי נראה שם מבצעים תיקון והתיקון אינו נראה זה סביר.
אבל זו שאלה למהנדס בדק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש עוד בעיות שכדאי שתבדקי. לא רק היעדר טופס 4 אלא גם היכולת של הרוכש לקבל מימון ורמת שת"פ של היזם ובאי כוחו לתהליך המכירה שלך. אם מדובר בדירה חדשה שרכשת ואת מוכרת אותה והיא עדיין לא מוכנה בהחלט עלול...
המשך תשובה