בבעלותי רוב הגג העם אני יכול לסגור תנאי תמ"א 38 עם קבלן ללא הסכמתם של שאר הדיירים? בבעלותי 195 מ"ר מהגג שגודלו 235 מ"ר הדירה שלני בקומה 4 + עליה לגג. לכן ובמידה שאסגור תמ"א 38 אני אקבל דופלקס או שיבנו על העליה לגג? תודה.
שלום רב,
לצורך מתן מענה יש לבחון האם הגג מוצמד לדירתך או זכויות הבנייה.
התשובה לכך תוכל להיתן מענה לשאלתך
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
משרד עורכי דין גיא פרבמן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני מניח שהקטנת התמורות הינה תוצאה של תכנון שלא אושר ע"י העיריה ולא מסיבה אחרת. עליך לקרוא את ההסכם שחתמת עליו ולבחון על פיו כיצד ההסכם מתייחס לסוגיה שתיארת. בהצלחה...
המשך תשובה