שתי ההורים נולדו בספרד האם אנו זכאים לאזרחות ספרדית , אחרי העליה לארץ ההורים מאבדים אוטומטית את אזרחותם או אחרי פרק זמן מסויים,
יש לבדוק את העניין אינדיבידואלית, היות ועל פי החוק העדכני צריך לוותר על האזרחות הספרדית אם מקבלים אזרחות חדשה (כמו הישראלית של הוריך)
החוק המעודכן יכיל סעיפים לגבי האופן בו ניתן לחדש את האזרחות שעליה ויתרו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נכון להיום, ההיתכנות לתיק קטינים היא גבוהה ואני מעריך שהמצב ישתנה לרעה. עדיף לטפל בזה כעת ולההגיש את הקטין עתה. ...
המשך תשובה