שלום, אני מאוד רוצה להוציא דרכון ספרדי ורוצה לנסוע ולעבוד שם. אני מעצבת גרפית במקצועי וכבר יש חברה קטנה בספרד (של ישראלים לשעבר) שמאוד מעוניינת להעסיק אותי. האם אני יכולה כבר לנסוע ולעבוד שם, ובמקביל להתחיל בתהליך של בקשת אזרחות? האם הדבר יכול להוות בעיה? בעיקרון סבא וסבתא שלי הם ילידי מרוקו עם שורשים ספרדיים מוכחים (אחד מהסבים היה רב ידוע, ויש מסמכים בעניין). אודה לתשובה
אפרת שלום,
לשאלתך אין תשובה חד משמעית. לדעתי את צריכה עו"ד העוסק בתחום שילווה את כל התהליך ולהיוועץ עימו בעניין. אציין שלפי החוק כיום, קיים צורך בשהות בספרד בת שנתיים לפחות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערן, אתה בנקודה שבה זה כבר לא כלכך קל! אם אתה מוכן להכיס לדרך הזו, קח בחשבון שאתה צריך להיות נמרץ כדי שלהגיש מהר ושזה לא הולך לחהיות טיול בפארק. השלבים לא השתנו והקושי העיקרי הוא אחרי ההגשה. ...
המשך תשובה