שלום סבתי נולדה במרוקו הספרדית (בעיר ארסילה) וכשעלתה לארץ נלקחה ממנה אזרחותה. האם יש בסיס לקבלת אזרחות ספרדית? וכיצד עוברת אזרחותה לצאצאים, אם בכלל? תודה
נועה שלום.
בכדי לשחזר את האזרחות יש להמציא תעודת לידה של סבתך.
יש לבדוק האם נחשבה לאזרחית ספרדיה ומשם להתקדם לצאצאיה.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לירון שלום, לעת זו, ניתן עוד לקבל אזרחות לבת הזוג ללא מבחן שפה. אי מניח שתהיה החמרה בנושא וממליץ להגיש כבר עתה את הבקשות לכל בני המשפחה. ...
המשך תשובה