שלום לכולם, אבי וכל משפחתו נולדו בפורטוגל. אני נולדתי בארץ. אני מעוניינת להוציא אזרחות פורטוגזית, מה עליי לעשות? לאן לפנות ומה להגיש? תודה מראש.
בתאל שלום,
את יכולה לבצע את ההליך עם עו"ד או בעצמך, לרבות באמצעות השגרירות בישראל. יש יתרונות וחסרונות לכל מסלול בו תבחרי. אשמח לסייע.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם תהיה השפעה, היא תהיה באופן הבדיקה. כשזה יקרה, אנו נדע להביא את הזיקות והחיזוקים הנדרשים לשם תמיכת החלטה . ...
המשך תשובה