שלום, אמא שלי ילידת מרוקו הספרדית. אני מעוניינת באזרחות אבל היא לא מעוניינת ולא רוצה להתאזרח. האם לפי התנאים של החוק החדש היא צריכה להתאזרח כדי שגם אני אוכל? תודה מראש
אורה שלום,
גם בספרד וגם בפורטוגל האזרחות הינה בגין הוכחת קשר לאירועים שקרו לפני מאות שנים. השוני במרחק שלך או של אימך מאותם אירועים אינו רב. אין כל צורך שאביך או אימך יבצעו את הליך ההתאזרחות אם אינם רוצים (במקרה של קטינים יש שוני בתשובה).
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איזי שלום. מזל טוב על קבלת האזרחות. אזרחות הינה סטאטוס אישי אותו יש להסדיר לכל אחד בנפרד. שעה שילדיך נולדו לפני שקיבלת את האזרחות הפורטוגלית שלך, אזי אין להם זכאות מלידה ויש להגיש בקשה מתאימה לכך, ב...
המשך תשובה