שלום, אחרי הנישואין שיניתי את שמי בתעודת הזהות משם הנעורים (אסולין) לשמו של בעלי. השם בדרכון נשאר אסולין. האם עליי לשנות את השם בדרכון אם אני מתכוונת להוציא אזרחות ספרדית? תודה רבה על התשובה
גילה שלום,
למיטב הבנתי, בדרכן יוסיפו על אחד העמודים את השם החדש. את גם תצטרכי להציג תיעוד על שינוי השם.
בהצלחה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לירון שלום, לעת זו, ניתן עוד לקבל אזרחות לבת הזוג ללא מבחן שפה. אי מניח שתהיה החמרה בנושא וממליץ להגיש כבר עתה את הבקשות לכל בני המשפחה. ...
המשך תשובה