שלום עורך דין ידיד, רציתי לשאול מדוע תהליך הבחינה באינטרפול לוקח זמן רב? לא מדובר במערכת ממוחשבת? שאלה נוספת, מרגע בו תיק מועבר לבדיקה ברשויות? מה צפי זמן ההמתנה? תודה רבה.
שימי שלום,
זמן ההליך אינו בשליטת הלקוח או עורך דינו. כמה שזה לוקח לוקח ופשוט צריך לקבל את זה.
בתיק שהגיע כבר לשלב הזה, בספרד, הערכת הזמנים, הידועה לי, מדברת על בין חצי שנה לשנה.
בהצלחה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק, התעוררת מאוחר. היתה הוראת שעה שנתנה הקלות בספרד לצאצאי מגורשי ספרד- היא פגה לפני שנים. החוק המקל בקבלת אזרחות ספרדית לערי מרוקו הספרדית הוא למעשה סוג של אות מתה וגם הוא בעל תוקף עד לסוף אוקטוב...
המשך תשובה