שלום עורך דין ידיד, רציתי לשאול מדוע תהליך הבחינה באינטרפול לוקח זמן רב? לא מדובר במערכת ממוחשבת? שאלה נוספת, מרגע בו תיק מועבר לבדיקה ברשויות? מה צפי זמן ההמתנה? תודה רבה.
שימי שלום,
זמן ההליך אינו בשליטת הלקוח או עורך דינו. כמה שזה לוקח לוקח ופשוט צריך לקבל את זה.
בתיק שהגיע כבר לשלב הזה, בספרד, הערכת הזמנים, הידועה לי, מדברת על בין חצי שנה לשנה.
בהצלחה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איזי שלום. מזל טוב על קבלת האזרחות. אזרחות הינה סטאטוס אישי אותו יש להסדיר לכל אחד בנפרד. שעה שילדיך נולדו לפני שקיבלת את האזרחות הפורטוגלית שלך, אזי אין להם זכאות מלידה ויש להגיש בקשה מתאימה לכך, ב...
המשך תשובה