שוקל להתחיל תהליך עבור בני. סבא שלו מהצד השני (חמי) מתעסק בזה כבר שנה, הגיש את כל המסמכים והאישורים ומחכה כעת. אני תוהה אם למיטב ידיעתך מישהו כבר קיבל דרכון ביד, ולחילופין, האם אתה מכיר סירובים שנשלחו לאנשים שלכאורה עמדו בפרמטרים.
כאמור בתשובה מתחת- בהחלט מקבלים...אבל לאט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איזי שלום. מזל טוב על קבלת האזרחות. אזרחות הינה סטאטוס אישי אותו יש להסדיר לכל אחד בנפרד. שעה שילדיך נולדו לפני שקיבלת את האזרחות הפורטוגלית שלך, אזי אין להם זכאות מלידה ויש להגיש בקשה מתאימה לכך, ב...
המשך תשובה