שלום רציתי לדעת בבקשה ...במקרה ואני נמצא יותר מ3 חודשים בספרד זה יהווה בעייה ? לפי מה שהבנתי אי אפשר להוציא תעודת יושר אחרי 3 חודשים בלי להיות חוקי אשמח לתשובה תודה רבה
אדיר שלום,
זו אינה השאלה הראשונה שלך כאן ומקיבוץ שאלותיך אני מסיק שמצבך, כנראה, אינו המצב הרגיל של מבקש ישראלי. אמליץ לך להיוועץ בעו"ד בישראל או בספרד בעניין.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אהרון שלום, השאלה אינה מפורטת דיו, אז אני אנסה לתת קווים כללים. בגדול יש מספר מקרים בהם חובה להוכיח קשר ממשי לפורטוגל כיום: הראשון- בכל דרישה שכזו במהלך ההליך מטעם הראשויות. לא בטוח שזהו תבחין למי...
המשך תשובה