היי אדם, בנוגע לאימות דרכון אצל נוטריון, צריך אותו נאמן למקור, שתי עותקים ואחד נשאר אצל העורך דין? והאם צריך את האימות בשפה הפורטוגזית ? תודה!
נראה שמדובר על הליך שונה מהליך אזרחות. ללא נתונים אלו לא תוכל לקבל תשובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רותם שלום, החוק עוד לא עבר. לאור מספר קשיים בנוסחו הוא הוחזר לעבודה. עד אשר לא יהיה לו נוסח סופי שנכנס לתוקף, כל שיש לי אלו הערכות. ככלל, פוראטוגל מדינה מסודרת ועל כן מועד ההגשה הוא מהותי. הכלל , ...
המשך תשובה