יבטלו את החוק לאחר שלוש שנים כמו הספרדים. מתלבט אם להמתין או להכנס עכשיו.
עידו שלום,
איני יודע לצפות את העתיד. לפני כעשרה ימים נפגשתי עם ראש מרשם האוכלוסין בפורטוגל. לא עלה שום דבר בנושא, אפילו לא כרמז.
המלצתי היא להתחיל ולקדם את ההליך כמה שרק ניתן. הטעם להמלצה זו אינו סברה רחוקה של רס"ן שמועתי, אלא פשוט שכמות התיקים בממשלה שם נערמת...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש להבדיל בין אזרחות לתושבות. האזרחות הפורטוגלית לא משנה למי מזכויותיך בארץ, לעומת זאת מעבר למדינה אחרת- משפיע בצורה מהותית. בטרם מעבר לחו"ל ראוי להבין את ההשלכות . האם נכון לבצע ניתוק תושבות? הדבר ...
המשך תשובה