שלום עו"ד אדם, יש כרגע בלאגן עם הקורונה והתורים בשגרירות נקבעים ל-2023 וגם לטוס לפורטוגל עצמה כרגע זה סיפור לא פשוט בכלל בעקבות הקורונה אין שום אפשרות להוציא דרכון ותעודת זהות באמצעות בא כוח או עורך דין או הקדמת התור לשגרירות או כל דרך אפשרית ומהירה שכוללת תשלום גם. מה אפשר לעשות? תודה
אלירן שלום,
מנית את כל האפשרויות- בארץ ובחו"ל. כל מה שצריך זה יותר סבלנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אמליץ לבדוק תכופות את התיק ולוודא שאין דרישה בתיק, כי אם יש , חשוב מאד לתת לה מענה מהיר כדי שהבקשה לא תידחה. ...
המשך תשובה