שלום עו"ד ידיד, הגשתי בקשה לפני שנה ואני עדיין נמצא בשלב מס' 1 באתר המעקב אחרי הבקשה. מנסיונך, האם זה תקין ? ואם כן, מתי לדעתך עלי לפנות לעו"ד על מנת לברר מה קורה עם הבקשה (במידה ועדיין אין התקדמות)?
יוסף, הקצב משתנה בין הלשכות השונות. יש לקוחות שבתוך שנה יהיו כבר עם תעודת לידה ביד ויש מי שכמוך, התיק יהיה רק בתחילת הטיפול. הייתי מבקש בירור בנושא, כי לעיתים זה מאיץ את הטיפו, בנסיבות כאלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש להבדיל בין אזרחות לתושבות. האזרחות הפורטוגלית לא משנה למי מזכויותיך בארץ, לעומת זאת מעבר למדינה אחרת- משפיע בצורה מהותית. בטרם מעבר לחו"ל ראוי להבין את ההשלכות . האם נכון לבצע ניתוק תושבות? הדבר ...
המשך תשובה