היי, שם המשפחה של סבי מופיע שברשימה שלל מגורשי ספרד. רציתי לדעת אם אני יכולה להוציא דרכון ספרדי דרכו ואם כדאי להתחיל את התהליך
מבחינת תחילת הליך עדיף להתחיל בכדי לארגן את המסמכים הדרושים ולא להתעורר כאשר עדכון החוק יצא כבר, אז תהי חלק מההמון הגדול.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שי שלום, התיקים בלשכה בליסבון מתקדמים....לאט. הסיבה היא עומס בתיקים והדבר הביא אפילו לשביתה מטעם הפקידים שם. אמליץ לעקוב לכל הפחות אחת לחודש אחר התיק וככל שיש דרישה, לא להקל בה ראש, אלא לטפל בה. ...
המשך תשובה