אנחנו מעוניינים להוציא אזרחות לילדנו. אחד נולד אחרי קבלת האזרחות שלי, השני (בן 4) נולד לפני. ממה שקראתי קצת, למרות שהראשון אזרח והשני עדיין לא, התהליך הוא די דומה (הראשון יקבל והשני רק בסבירות גבוהה). האם זה נכון? זהו אותו תהליך רישום/בקשה? תודה.
דניאל,
בשעה שהבן הצעיר הוא בעל זכות מלידה לאזרחות, אותה יש לממש, הבן הבכור צריך להוכיח זיקה.
אולי זה אותו הטופס, אבל ההליך עדין ורגיש הרבה יותר.
יש לנו בנושא זה תקדים שאנחנו במשרד מאד גאים בו .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רותם שלום, החוק עוד לא עבר. לאור מספר קשיים בנוסחו הוא הוחזר לעבודה. עד אשר לא יהיה לו נוסח סופי שנכנס לתוקף, כל שיש לי אלו הערכות. ככלל, פוראטוגל מדינה מסודרת ועל כן מועד ההגשה הוא מהותי. הכלל , ...
המשך תשובה