אנחנו מעוניינים להוציא אזרחות לילדנו. אחד נולד אחרי קבלת האזרחות שלי, השני (בן 4) נולד לפני. ממה שקראתי קצת, למרות שהראשון אזרח והשני עדיין לא, התהליך הוא די דומה (הראשון יקבל והשני רק בסבירות גבוהה). האם זה נכון? זהו אותו תהליך רישום/בקשה? תודה.
דניאל,
בשעה שהבן הצעיר הוא בעל זכות מלידה לאזרחות, אותה יש לממש, הבן הבכור צריך להוכיח זיקה.
אולי זה אותו הטופס, אבל ההליך עדין ורגיש הרבה יותר.
יש לנו בנושא זה תקדים שאנחנו במשרד מאד גאים בו .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק, התעוררת מאוחר. היתה הוראת שעה שנתנה הקלות בספרד לצאצאי מגורשי ספרד- היא פגה לפני שנים. החוק המקל בקבלת אזרחות ספרדית לערי מרוקו הספרדית הוא למעשה סוג של אות מתה וגם הוא בעל תוקף עד לסוף אוקטוב...
המשך תשובה