היי אני ובעלי רוצים להתחיל בתהליך של הוצאת אזרחות ספרדית, לפי שורשים מהמדינה. איזה מסמכים אנחנו צריכים להמציא ? וכמה נהוג לשלם שכר טרחה עבור ליווי בתהליך? תודה רבה
איילת שלום,
הנושא מפורט במגוון תשובות לשאלות בפורום. קראי ולמדי ואם יש משהו שלא נענה לדעתך- את מוזמנת להעלות שאלה ספציפית.
בהצלחה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערן, אתה בנקודה שבה זה כבר לא כלכך קל! אם אתה מוכן להכיס לדרך הזו, קח בחשבון שאתה צריך להיות נמרץ כדי שלהגיש מהר ושזה לא הולך לחהיות טיול בפארק. השלבים לא השתנו והקושי העיקרי הוא אחרי ההגשה. ...
המשך תשובה