שלום רב, הגשתי בדצמבר 2016 בקשה לאזרחות ספרדית דרך הפורטל של משרד המשפטים הספרדי ועדיין לא שמעתי כלום מהנוטוריון. פתאום תהיתי אם לא הייתי צריך כבר לשם את ה100 אירו לבקשה? בשום מקום בהליך מילוי הבקשה לא נתבקשתי לבצע תשלום.. האם תוכל להבהיר בבקשה מתי מתבצע התשלום, איך, למי, וכו'..? בברכה, שמוליק זיני
שמוליק- אציע לך לבדוק המצב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אהרון שלום, השאלה אינה מפורטת דיו, אז אני אנסה לתת קווים כללים. בגדול יש מספר מקרים בהם חובה להוכיח קשר ממשי לפורטוגל כיום: הראשון- בכל דרישה שכזו במהלך ההליך מטעם הראשויות. לא בטוח שזהו תבחין למי...
המשך תשובה