שלום אני לקוח של המשרד. יצרתי היום קשר. ממה שהבנתי אמרו לי שלאחר חצי שנה בערך מתקבל מכתב מהפורטוגלים ממשרד הפנים שהתיק נמצא במצב טיפול מתקדם. במשרדך טענו שלא מכירים חיה כזו. אבקש את תשובתך בעניין. קראתי שכן מתקבל מכתב שהתיק נמצא במצב מתקדם. השאלה מי מקבל אותו והאם מעדכנים? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפאל שלום, לא ברור האם הגשת את הכל ישירות לרשות הפורטוגלית או שיש באמתחתך גם אישור של אחת הקהילות היהודיות. ככל שלא הגשת אישור קהילה יהודית- אני חושב שעשית טעות, אשר לאור ההחמרות הקיימות, שמו אותך כב...
המשך תשובה