שלום, כידוע קהילת פורטו חזרה לפעילות והחזירה כבר אישורים עקרוניים לאנשים. האם כדאי וניתן לסמוך על אישור הקהילה שלהם ? אחרי כל הסיפור שהיה שם, האם יש סיכוי שאישור מהם לא יכובד? וכדאי להמשיך להמתין לליסבון ? או שמה כדי למהר ולהשיג אישור קהילה מהם? עבור מוגשי הרגע האחרון (אוגוסט 22) . תודה !!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נורית שלום, את יכולה לחדשם כחצי שנה לפני פקיעתם. ניתן בקונסוליה או במשרדי רשות האוכלוסין בפורטוגל עצמה. באם תוקפם יפקע טרם השימוש- תוכלי לבוא לחדשם, אך לא תוכלי להשתמש בהם עד לחידוש. ...
המשך תשובה