שלום סבתי ואימי נולדו בארגנטינה ועלו לארץ בשנות ה60. אני נולדתי בארץ. האם ישנה אפשרות לקבל אזרחות/דרכון ארגנטינאי על סמך זאת? מה עושים במידה ואין ברשות אימי מסמכים רלוונטיים? תודה
בני שלום,
הפורום אינו עוסק בתחום זה. לצעיר איני בעל ידע או נסיון בפעולה משפטית בארגנטינה ועל כן איני סבור שאני יכול לתת מענה ראוי לשאלתך.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יגאל שלום, אמליץ שתגיש בעבור ילדיך בקשות להתאזרחות, הזמן שעובר יחייב הוכחת יותר זיקות והצפי הוא להחמרות בנושא. אנו מקבלים בעבור לקוחותינו כל יום אזרחויות לילדים, ומבינים שנושא הזיקות הולך ותופס תאו...
המשך תשובה