שלום עו״ד ידיד, בקשת האזרחות שלי נקלטה במשרד הפנים הפורטוגלי בסוף אפריל 2016 דהיינו לפני שנה וארבעה חודשים טרם קיבלתי תשובה אמנם נתבקשתי לחתום לפני כחודשיים וחצי על איזה יפוי כח חדש. האם ההמתנה הארוכה הזאת סבירה? להערכתך ומנסיונך לפי מה שציינתי מתי אני אמור לקבל תשובה? תודה רבה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עופר שלום, הלשכה בליסבון מטפלת כעת בתיקים מהחודשים ינואר עד מאי 2021. זהו המצב והוא נובע מריבוי בקשות למול כוח האדם שם. בהנחה שהבקשה שלך לאזרחות פורטוגלית מכוח היותך צאצא למגורשי ספרד הינה מלאה וטוב...
המשך תשובה