רציתי לדעת האם אנו זכאים לאזרחות? מצד בעלי אני קסטורינו שהורי אמו באו מסלוניקי תחת השם ארדיטי מצד אביו הם היו מזרחי ששינו את שמם בגלל טעות ברישום מצד אבי אני פרחי שבאו מבולגריה בבית אנו מדברים תמיד לאדינו אנא צרו עימי קשר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נורית שלום, את יכולה לחדשם כחצי שנה לפני פקיעתם. ניתן בקונסוליה או במשרדי רשות האוכלוסין בפורטוגל עצמה. באם תוקפם יפקע טרם השימוש- תוכלי לבוא לחדשם, אך לא תוכלי להשתמש בהם עד לחידוש. ...
המשך תשובה