היי הוצע לי לחזור לשירות קבע ואני יודע מהפורום ששירתת בקבע. האם הפורטוגלים עושים בעיות למי שנשאר מעבר לשירות החובה בישראל מכיוון ש-"אסור לשרת בצבא זר" או שזה בסדר מבחינתם? אני לא רוצה לסכן את הדרכון שלי בשביל צה"ל :) תבורך :)
חגי שלום,
מסיבות ערכיות קשה לי מאד עם שאלתך ואני מעדיף שלא להתייחס אליה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין ספק שאתה צאצא למגורשי ספרד. אציע שתקרא תשובות מהעבר של הפורום, אס נושא ביסוס הזיקה לעבר היתה במרכז. חשוב להכיר כי כעת יש צורך גם בביסוס זיקה לפורטוגל כיום וזה כבר סיפור מורכב יותר. בנוסף, בזמן ה...
המשך תשובה