שלום רב אני דידי, ואני מעוניין לבדוק את זכאותי וזכאות משפחתי לדרכונים ספרדיים. סבא שלי נולד במרוקו והיה חלק ממגורשי ספרד בתקופת מלחמת העולם השנייה, והוא אומר שקיימים רישומים שלו בכנסייה בטולדו שפעם הייתה בית כנסת (על שם יוסף בן שושן). מאוד אשמח למענה בנושא, בשיחת טלפון או בכל דרך תקשורת אחרת. תודה רבה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שי שלום, התיקים בלשכה בליסבון מתקדמים....לאט. הסיבה היא עומס בתיקים והדבר הביא אפילו לשביתה מטעם הפקידים שם. אמליץ לעקוב לכל הפחות אחת לחודש אחר התיק וככל שיש דרישה, לא להקל בה ראש, אלא לטפל בה. ...
המשך תשובה