שלום, יש לי בדרכון ויזת עבודה ישנה ממקסיקו וחותמת של 11 חודשים במדינה. האם מומלץ לי להוציא דרכון חדש (ללא חותמות) לפני שאני מגיש? המון תודה
רועי שלום,
עמדתי הובעה כאן בעבר- כשאתה מגיע להליך, כל הליך, נסה לבוא בידיים נקיות ככל הניתן. אני לא חושב שיש מקום לפתרון של הוצאת דרכון חדש, אשר הוא תכלס נסיון להסתיר מידע. אך זו דעתי בלבד.
אני מניח שיהיו מקרים בהם הסתרת המידע המוצעת בדמות הוצאת דרכון חדש תצלח, וזהו אפילו נסיון אלגנטי, אבלאני נגדו.
אציין שדעתי היא שזהו ניסיון שבסוף גם לא יצלח.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק, התעוררת מאוחר. היתה הוראת שעה שנתנה הקלות בספרד לצאצאי מגורשי ספרד- היא פגה לפני שנים. החוק המקל בקבלת אזרחות ספרדית לערי מרוקו הספרדית הוא למעשה סוג של אות מתה וגם הוא בעל תוקף עד לסוף אוקטוב...
המשך תשובה