בוקר טוב עו״ד ידיד, לפני מספר חודשים קיבלתי אזרחות והבנתי שאני צריך לעדכן מצב אישי דרך הקונסוליה, דהיינו נישואין וילדים שיש לי. אך כששלחתי מייל לקונסוליה הפורטוגלית בארץ הם השיבו לי שבם לא מתעסקים עם זה וזה נעשה רק דרך הקונסרבטוריה בליסבון. ידוע לך על זה משהו?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפאל שלום, לא ברור האם הגשת את הכל ישירות לרשות הפורטוגלית או שיש באמתחתך גם אישור של אחת הקהילות היהודיות. ככל שלא הגשת אישור קהילה יהודית- אני חושב שעשית טעות, אשר לאור ההחמרות הקיימות, שמו אותך כב...
המשך תשובה