היי עו"ד ידיד , האם יש ברשותך מידע להסביר מה ההבדל בין מספר תיק למספר מעקב? כלומר מי שקיבל אישור מהקונצבטריה על קליטת מסמכים אמור להמתין לעוד אישור נוסף לפני הגושפנקה הסופית מידי שרת המשפטים ומשרד הפנים? בברכהלוקה
לדעתי מבחינת המבקש אין כל הבדל ואין לזה ממש משמעות. לאנשים מסויימים זה גורם להרגיש שהתיק התקדם שלב, מה שאינו בהכרח נכון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שי שלום, התיקים בלשכה בליסבון מתקדמים....לאט. הסיבה היא עומס בתיקים והדבר הביא אפילו לשביתה מטעם הפקידים שם. אמליץ לעקוב לכל הפחות אחת לחודש אחר התיק וככל שיש דרישה, לא להקל בה ראש, אלא לטפל בה. ...
המשך תשובה