שלום קבלתי תעודת לידה מפורטוגל התבקשתי לקבוע תור בשגרירות לצורך הוצעת ת.ז ודרכון בשגרירות נתנו לי תור ל10/2020 עוד שנה וחצי תשובתם לשאלתי אם זה לא טעות הגיבו שיש עומס רב הגיוני? אך מקצרים את העניין ? תודה רז
מודה שעוד לא שמעתי על שנה וחצי, אלא על חצי שנה- שמונה חודשים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין ספק שאתה צאצא למגורשי ספרד. אציע שתקרא תשובות מהעבר של הפורום, אס נושא ביסוס הזיקה לעבר היתה במרכז. חשוב להכיר כי כעת יש צורך גם בביסוס זיקה לפורטוגל כיום וזה כבר סיפור מורכב יותר. בנוסף, בזמן ה...
המשך תשובה