שלום מר ידיד. נאמר לי שההגשה בפורטו עדיפה כיוון שה-Registry שם יותר יעילים מליסבון והבקשה מטופלת יותר מהר. האם נכון הדבר?
אם לשכת הרישום בפורטו יעילה יותר, הרי שהדבר נלמד מתיקים שאושרו שם לאחרונה במהירות. יש לי תיק כזה, אשר אושר בתוך 7.5 חודשים! אבל אני חושב שהמסקנה הזו אינה נכונה, שכן לכל הפחות אחד הטעמים לאותה מהירות הוא שבאותה עת רק פתחו לשכה זו לתיקים של צאצאי מגורשי ספרד והתיקים הראשונים שהוגשו שם טופלו במהירות רק בשל היותם ראשונים. איני יודע לומר ואיני יודע מי יכול לצפות, באם תיק שמוגש היום יאושר יותר מהר בליסבון או בפורטו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שי שלום, התיקים בלשכה בליסבון מתקדמים....לאט. הסיבה היא עומס בתיקים והדבר הביא אפילו לשביתה מטעם הפקידים שם. אמליץ לעקוב לכל הפחות אחת לחודש אחר התיק וככל שיש דרישה, לא להקל בה ראש, אלא לטפל בה. ...
המשך תשובה