שלום רב, האם ידוע לך מהי מידת הזריזות של תחנות Matosinhos ו- Marinha grande. וכן מה זה אומר אם שלחתי מייל לתחנה והם אמרו לי שהתיק "ממתין לעיבוד לפי סדר הכניסה" תודה.
ירוחם שלום,
יש לשכות מהירות יותר ופחות. העומס העיקרי הוא בליסבון, אך מצד שני, שם זה בטוח לא נתקע ובסוף מה שמעניין זו רמת התיק היחיד.
המהירות משתנה גם לאורך הזמן. מספיק שנכנס מנהל חדש לאחת הלשכות והדברים משתנים, לעיתים לטובה ולעיתים לרעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אמליץ לבדוק תכופות את התיק ולוודא שאין דרישה בתיק, כי אם יש , חשוב מאד לתת לה מענה מהיר כדי שהבקשה לא תידחה. ...
המשך תשובה