שלום אדם, 1. כמה זמן לוקח בערך שלב 6? 2. לאחר שפיזרו את התיקים מליסבון לתחנות, האם התחנה שעושה את האנליזה היא גם זו שמטפלת בהנפקת תעודת הלידה? במידה וכן, האם צפוי קיצור לוח הזמנים בהנפקה?
יוסי,
שלב 6יכול לקחת שבועיים וגם כמה חודשים, לא מצאתי עוד חוקיות בנושא.
למיטב הבנתי, לעת עתה תעודות הלידה אינן מונפקות בכל נציגות של רשות האוכלוסין, אלא רק בפורטו ובליסבון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערן, אתה בנקודה שבה זה כבר לא כלכך קל! אם אתה מוכן להכיס לדרך הזו, קח בחשבון שאתה צריך להיות נמרץ כדי שלהגיש מהר ושזה לא הולך לחהיות טיול בפארק. השלבים לא השתנו והקושי העיקרי הוא אחרי ההגשה. ...
המשך תשובה