שלום אדוני האם ישנה אפשרות בהיותי בשלב 7 חום שבסוף לא תתקבל אזרחות ותעודת לידה לא תתקבל או ששלב 7 חום הוא בבחינת נקודת האל חזור והסוף הוא ידוע. תודה
חשוב לציין שהחזרת תיק בשלב 7, הינה קיצונית ביותר ולדעתי הסבירות שדבר כזה יקרה בתיק כלשהוא שואפת לאפס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אדם ידיד
055-4547239
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דמי שלום, אישור הקהילה מפורטו הינו אישור על צאצאותך למגורשי ספרד. הוא אינו נוגע בכל הקשור לזיקה לפורטוגל כיום. הדחיה שפירטת די מפתיעה, שכן הדרישה לזיקה עכשווית עוד לא נדונה שכן היא נדרשת רק לבקשות ש...
המשך תשובה